Zaopatrzenie hotelu

Odnoszący sukcesy i lubiany hotel to nie tylko sukces i sympatia personelu, który jest profesjonalny i potrafi dobrze komunikować się z gośćmi. Dzieje się tak dlatego, że poziom obsługi odzwierciedla zarówno dbałość o części wspólne, jak i powierzchnie poszczególnych pokoi i ich wyposażenie, a także zdolność operatora obiektu noclegowego do operatywnego reagowania na różne sytuacje, które mogą się pojawić. O ile np. wózki do sprzątania, wózki do transportu zabrudzonej pościeli czy dozowniki mydła w toaletach i łazienkach należą do podstawowych potrzeb hotelu, o tyle sejfy pokojowe, szafki pierwszej pomocy – minibarki – czy słupki ogrodnicze mogą być jedynie miłym dodatkiem. Myślenie o wszystkim po prostu się opłaca nawet w branży hotelarskiej. Gość, który podczas swojego pobytu znajdzie się np. w pokoju, który dzięki doskonale wyprasowanym tekstyliom wnętrza oddycha staranną konserwacją, z pewnością wyjdzie zadowolony. I prawdopodobnie wróci ponownie.