Jaki wpływ mają tekstylia łazienkowe na satysfakcję gości hotelowych?

ręczniki

Oceniając łazienkę hotelową, uwzględniono wysokie wymagania gościa, zachowując zerową tolerancję dla niedociągnięć. Łazienka w hotelu z reguły musi spełniać wyższe standardy niż łazienka w apartamencie. Doznania estetyczne należy tu połączyć z poczuciem czystości, ciepła i komfortu. Łazienka hotelowa to małe, prywatne centrum wellness, a jednym z najważniejszych czynników zapewniających komfort są jej tekstylia.

Wieloletnie doświadczenie oraz wielokrotne badania hotelarzy i niezależnych firm świadczą o tym, jakie emocje wywołują u gości wyposażenie łazienek, ze szczególnym uwzględnieniem ręczników i ręczników kąpielowych.

łazienka

Wyobraź sobie, że wchodzisz do pokoju hotelowego. Stoisz na progu, wdychasz jego atmosferę, podziwiasz widok idealnie pościelonego łóżka. I co wtedy zrobisz? Wchodzisz i kierujesz się od razu do drzwi łazienki…

Wielokrotne badania odnoszących największe sukcesy sieci hotelowych na świecie pokazują, że łazienka hotelowa zajmuje pierwsze miejsce wśród czynników wpływających na satysfakcję gości hotelowych. Zdecydowana większość gości ocenia obiekt właśnie na podstawie projektu i funkcjonalności łazienki. Oprócz wrażeń estetycznych ważne są takie parametry jak czystość, wygoda i praktyczność.

ręczniki łazienkowe

Badanie Xeros z 2016 r. wykazało, że prawie jedna trzecia wpisów z recenzjami w Internecie zawiera komentarze na temat stanu ręczników hotelowych. Jako najważniejsze czynniki satysfakcji uznano jakość, czystość i zużycie tekstyliów łazienkowych. Ponad 50% negatywnych recenzji hotele otrzymały właśnie z powodu brudnych ręczników i ręczników kąpielowych. Szczególnie odrażające dla potencjalnych klientów były zdjęcia niepochlebnej bielizny łazienkowej zamieszczane na forach przez niezadowolonych gości. Przypomnijmy, że opinie w Internecie są trzecim najważniejszym czynnikiem przy wyborze hotelu, zaraz po lokalizacji i cenie.

ręczniki kąpielowe i ręczniki

Ta sama firma przeprowadziła ukierunkowane badanie w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, skupiające się na doświadczeniach i zadowoleniu gości hotelowych. Wyniki wyraźnie pokazują, że jakość tekstyliów łazienkowych ma kluczowe znaczenie w rozwijającej się konkurencyjnej branży turystycznej. Z badania wynika, że ​​94% respondentów uważa, że ​​jakość ręczników wpływa przede wszystkim na ich satysfakcję z pobytu w hotelu. Ponadto 73% respondentów potwierdziło, że stan tekstyliów łazienkowych znacząco wpływa na ich decyzję o powrocie do tego samego hotelu w przyszłości, a 84% uważa, że ​​ręczniki hotelowe są sygnowane nazwą obiektu. Jeśli chodzi o cechy, czystość ręczników została uznana za decydujący czynnik satysfakcji.

odprężająca łazienka

Tekstylia łazienkowe to element wyposażenia, którego doboru nie warto zaniedbywać. Gośćmi hotelowymi są ci, którzy cenią sobie ich jakość, czystość i ogólny stan. Zdobyte w ten sposób pozytywne referencje są jednym z najważniejszych czynników sukcesu każdego obiektu noclegowego.

Dodaj komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. wymagane pola są zaznaczone *